EKSKLUZYWNY WYWIAD Z DIVĄ BUBBLEGOTH KERLI - CZĘŚĆ III




13. Co myślisz o piractwie?

Mam mieszane uczucia o tym. Nienawidzę widzieć, że ludziom nie przeszkadza płacenie 99 centów za utwór, w który ktoś włożył serce...lub 8 dolarów za album, który tworzył 2 lata. W tym samym czasie- kocham muzykę tak bardzo a ja po prostu chcę, żeby wszyscy usłyszeli. Moje myśli o kradzieży muzyki- chyba, że absolutnie nie stać go by kupić- nie ma żadnego usprawiedliwienia dla kradzieży. To jak kradzież czegoś ze sklepu. Ale dla fanów, którzy nie mają pieniędzy wszystko, wolałabym słuchać muzyki, niż nie, Ty wiesz?

 14. Czy lubisz rozmawiać i utrzymywać kontakt z fanami? Wiem, że jesteś baaaaaardzo aktywna online.. Ile promocji online pomogło Tobie?

To dość dużo uczyniło w mojej karierze, ale nie widzę siebie bez bycia online i tworzenia tej wspólnoty z MoonChildren i promowania niektórych rzeczy. To wymiana energii, wymiana koncepcji, dzieciaki pomagają sobie obecnie, może uratuje to kogoś od popełnienia samobójstwa, utrzymać kogoś, zmotywować w ich życiu. Wiem, brzmi to chorobliwie, ale dostaje wiele listów od dzieciaków w depresji i ja chcę być przyjacielem, którego chcieli by mieć, gdy byłam nastolatką, nikt mnie nie otaczał.

15. Czy będziesz reprezentować Estonię na Konkursie Eurowizji kiedyś w przyszłości? 

Będę. Chcę to zrobić, kiedy będzie właściwy czas.



16. Co jest Twoim największym marzeniem/celem?

Mam te szalone, idealistyczne cele na świecie, że ja napiszę mój następny album album na mniejszą skalę- naprawdę chcę grać dla tłumów pewnego dnia i zrobię to w zupełnie inny sposób niż ktokolwiek wcześniej.

 17. Czy masz jakieś hobby? Co lubisz robić w wolnym czasie (jeśli on istnieje)?

 Jestem bardzo dużym pracoholikiem i wszystko robię dla życia, także moje ulubione rzeczy robię, więc jestem nudna w ten sposób. Piszę muzykę, tworzę ubrania i buty, lubię uczyć się i czytać książki o tematyce naukowej i duchowych rzeczach.

18. Czy masz wiadomość dla czytelników DivercityCafe?

Pozostańcie Piękni!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

Kerli Poland
Witaj na stronie Pierwszego Oficjalnego Fan Klubu Kerli w Polsce. Strona została stworzona z myślą o jej wyjątkowych i wiernych fanach. Tylko tutaj znajdziesz ekskluzywne informacje dotyczące Kerli. Życzę miłego pobytu na stronie KerliPoland Start: 16 sierpnia 2009 Start bloga: 07 stycznia 2012 Przewodnicząca: Natalia CONTACT/KONTAKT: kerlikoivpoland@gmail.com FIRST OFFICIAL FAN CLUB KERLI POLAND This is merely a fansite, we don't nor do we know anyone with contact with KERLI. All images, information and other items are copyrighted by their rightful owners.
Wyświetl mój pełny profil