EKSKLUZYWNY WYWIAD Z DIVĄ BUBBLEGOTH KERLI - CZĘŚĆ I

Ostatnio w jednym  z rumuńskich portali muzycznych pojawił się ekskluzywny wywiad z Kerli. Tłumaczenie znajduje się poniżej.




 1. Cześć Kerli, jak spędziłaś ferie zimowe, co dostałaś od Mikołaja?

Spędziłam moje wakacje z moim najlepszym przyjacielem, który jest naprawdę Rumunem! I Mikołaj przyniósł mi najpiękniejszą parę różowych butów na platformach pokrytych kryształami Swarovskiego. 

2. Wiem, że zrezygnowałaś ze szkoły w wieku 16 lat w celu skoncentrowania się na  karierze muzycznej. Czy było warto? Czy kiedykolwiek żałowałaś, że stajesz się piosenkarką?

Myślę, że wszystkie pytania, ich wybory od czasu do czasu i czasami zastanawiam się jakby to było jakbym miałam zupełnie normalne życie, ale potem ja siadam i piszę muzykę oraz uświadamiam sobie, znowu i znowu, że jedyną rzeczą, która naprawdę sprawia mi radość to tworzenie sztuki.

3. Jesteś jedną z najbardziej "innych" artystów nowej fali i przy puszczam, że wiele z Twoich utworów były za inspirowane przez Estonię. Co odnajdujesz najbardziej inspirującego i, gdzie to znajdujesz, gdy piszesz piosenki?

Wiem, że Rumunia ma za sobą tak dużo tak samo jak Estonia i wszystko co nas lub naszych bliskich dotknęło wpłynęło na nas bardzo. Jestem bardzo za inspirowana moją rodziną i moim krajem, nawet, gdy wydaje się, że walczyłam dużo to ja znajduje wiele inspiracji z bitwy- staram się być piękna. 



4.  Jak możesz zdefiniować pojęcie "artysta"? Co to oznacza dla Ciebie?

      Myślę, że są różnego rodzaju artyści. Gdy napisałam swój pierwszy album, wierzyłam, że artystka był kimś, kto spojrzał głęboko do środka i zamknął się na świat, aby tworzyć. Pisząc nowy album stałam się obserwatorem. Obserwowałam świat, zbierałam informacje, a następnie przekształciłam to w muzykę. Myślę, że mogę budzić się z ludźmi. Z tym nowym albumem stałam się jak pusta skorupa, która tylko ogląda i trans mutuje myśli innych ludzi.  Chodziłam dookoła i zadawałam sobie pytania: co oni myślą w tej chwili? co oni czują? Myślę, że bycie artystą znaczy zauważać niuanse o życiu co ludzie zazwyczaj nie zauważają i interpretując je  w taki sposób, w jaki zazwyczaj ludzie nie będą. 

5.  Jaki jest Twój ulubiony utwór jaki napisałaś i dlaczego?

To jest na moim nowym albumie. Nie chcę powiedzieć jeszcze tytułu, ale piszcząc tekst to tego utworu, mówię sobie, że jestem w ciele  mojej mamy i mówię mojemu ojcu wszystko co powinnam, kiedy byłam młodsza. To ogromne możliwości.

6. Co oznaczał Twój pierwszy album dla Ciebie jako artysty? Czy jesteś zadowolona ze sprzedaży?

 Ja, tak na prawdę nie dbałam o sprzedaż, radio czy coś komercjalnego, kiedy ja stworzyłam pierwszy album. Wierzyłam, że jeśli ja przelałam moje serce na do niego, każdy będzie chciał go mieć. Nie rozumiałam, że wytwórnia potrzebuje dostać coś od radia itd. Myślę, że spisali się naprawdę dobrze bez żadnych słuchowisk radiowych i cieszę się, że z tego albumu, ponieważ to było naprawdę szczere i zamknięte w sobie, powiedziałam wiele rzeczy, które były potrzebne do powiedzenia w tamtym czasie. 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

Kerli Poland
Witaj na stronie Pierwszego Oficjalnego Fan Klubu Kerli w Polsce. Strona została stworzona z myślą o jej wyjątkowych i wiernych fanach. Tylko tutaj znajdziesz ekskluzywne informacje dotyczące Kerli. Życzę miłego pobytu na stronie KerliPoland Start: 16 sierpnia 2009 Start bloga: 07 stycznia 2012 Przewodnicząca: Natalia CONTACT/KONTAKT: kerlikoivpoland@gmail.com FIRST OFFICIAL FAN CLUB KERLI POLAND This is merely a fansite, we don't nor do we know anyone with contact with KERLI. All images, information and other items are copyrighted by their rightful owners.
Wyświetl mój pełny profil