WYJĄTKOWY DESZCZOWY DZIEŃ

Kocham deszczowe dni w Los Angeles. One nie zdarzają się często, ale kiedy one występują, ja odnajduje siebie nie wstając z łózka. Kiedy jest ciemno i pochmurno, to jest prawie jak mały odpoczynek dla twoich zmysłów, ponieważ jest mniej hałasu i mniej rozpraszających Ciebie kolorów. Dzisiaj chcę oczyścić moją głowę, wziąć długą kąpiel i pomodlić się. Umieściłam zdjęcie z mojego ulubionego miejsca na świecie- mojego domu. Tutaj jest mój ulubiony kąt. To jest gdzie trzymam wszystkie moje najcenniejsze rzeczy- moje kamienie i moje książki i gdzieś tam jest książka życzeń- magiczne pudełko, które ja i moi przyjaciele wypełniamy kawałkami papieru z zapisanymi na nich życzeniami. One SPEŁNIAJĄ się naprawdę po dłuższym czasie. Tylko musisz Uwierzyć.

I.L.U.
k


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Blog Archive

About Me

Kerli Poland
Witaj na stronie Pierwszego Oficjalnego Fan Klubu Kerli w Polsce. Strona została stworzona z myślą o jej wyjątkowych i wiernych fanach. Tylko tutaj znajdziesz ekskluzywne informacje dotyczące Kerli. Życzę miłego pobytu na stronie KerliPoland Start: 16 sierpnia 2009 Start bloga: 07 stycznia 2012 Przewodnicząca: Natalia CONTACT/KONTAKT: kerlikoivpoland@gmail.com FIRST OFFICIAL FAN CLUB KERLI POLAND This is merely a fansite, we don't nor do we know anyone with contact with KERLI. All images, information and other items are copyrighted by their rightful owners.
Wyświetl mój pełny profil