EKSKLUZYWNY WYWIAD Z KERLI


Kerli przygotowuje się do odsłonięcia filmu do jej nowego singla „Army of Love”, a głównie do naszej ekskluzywnej premiery, ona będzie umieszczała co tydzień filmy z przyszłymi zdjęciami, zza kulis i więcej.
W jej pierwszym filmie, Estonka mówi o jej skromnym wychowaniu i jak stworzyła własne wyidealizowane życie. „Dorastając w komunistycznej mentalności, gdzie nikt nie może być kreatywny czy artystyczny lub broń Boże różnić się w jakiś sposób, naprawdę czułam silną potrzebę ucieczki z szarej okolicy, więc tak naprawdę zaczęłam tworzyć świat fantazji dla siebie, ponieważ było bardzo niewiele”, ona powiedziała.
Pochodzi z biednej rodziny, jej matka tworzyła jej wszystkie ubrania i to od niej Kerli nauczyła się czegoś innego.  „Zawsze pokazuje moim fanom dużo zza kulis, także, ponieważ ja nie chcę myśleć , że cokolwiek kreatywnego jest ekskluzywne  za dużo pieniędzy”, dodaje. „Myślę, że my możemy zrobić wszystko z niczego. Dość dużo, jeśli możesz wyobrazić to w swojej głowie, możesz całkowicie stworzyć to”.
Nadchodzący album Kerli jest planowany na 2011, I ona mówi, że jej walka stała się jej największą muzą. „Walka może być najważniejszą lekcją i największym źródłem inspiracji”, wyjaśnia. „Mój nowy album  wyjdzie w przyszłym roku i to wszystko jest o przezwyciężaniu walki”.
Obejrzyj pierwszą część wideo blogu Kerli i przeczytaj ekskluzywny Q&A z piosenkarką poniżej. Chcesz dowiedzieć się więcej o Kerli i jej ruchu I.L.U. ? Odwiedź  iamamoonchild.net.



Czego możemy się spodziewać na nadchodzącej płycie?
Ludzie, którzy są znajomymi z moich poprzednich prac wiedzą, że mój ostatni album był rodzajem zamknięcia w sobie i ciemności z odrobiną światełka na końcu tunelu. Z tym nowym albumem, ja przyspieszam w tunelu, jestem w pełnym świetle teraz. Dużo nowej muzyki o przezwyciężaniu wyzwań i nagrodach, które pochodzą od tego; o nie poddawaniu  i obracaniu przeszkód do zródła zasilania. Zrobiłam to bardzo magicznie i anielsko z wieloma jasnymi kolorami i fantastycznymi motywami do wyrażenia tej idei. 
Generalnie, album jest bardzo skoncentrowany. Wybrałam kilka rzeczy, była zafascynowana i próbowałam stworzyć całkowicie dźwięki, całkowitą wizję od początku do końca. Miałam kilku niesamowitych osób pracujących ze mną, chociaż jestem naprawdę dumna z faktu, że napisałam wiele piosenek całkowicie na własną rękę i aktualnie wyprodukowałam troszkę, to jest dla mnie osobiście ważny krok do przodu.  
Byłaś na ścieżce dźwiękowej do filmu Tima Burtona „Alicja w Krainie Czarów”. Czy jesteś jego fanką? Jak wzięłaś udział w tym projekcie?
Bycie częścią szaleństwa Tima było moim marzeniem zawsze. Kiedy zobaczyłam jego w 2008 roku podczas Scream Awards, usłyszałam, że właśnie robi „Alicję”, więc podbiegłam do niego i powiedziałam mu, że chcę zagrać w Alicji. On roześmiał się serdecznie i rozmawialiśmy przez chwilę. Później uderzył do mnie, żebym zrobiła kilka piosenek. To wielki zaszczyt.
Kiedy i jak dowiedziałaś się , że chcesz być piosenkarką? Jakiej muzyki słuchałaś, gdy byłaś młodsza?
Zawsze wiedziałam, co będę robić w życiu. Na początku to była bardzo mała sztuka w pobliżu, ponieważ granice były jeszcze zamknięte i mogłam skupiać się tylko na muzyce klasycznej i rozpoczęłam grę na pianinie. Dopiero po upadku Związku Radzieckiego mieliśmy większy dostęp do świata zewnętrznego, wtedy stała się maniakiem muzyki. Kiedy miałam 10 lat, np. my wystartowaliśmy z kilkoma niemieckimi kanałami muzycznymi takimi jak VIVA, chciałam spędzać wiele godzin przed telewizorem, mając trochę notatników, w których spisywałam wszystkie nazwy zespołów, które widziałam.
Moje pierwsze, szalone fanowskie doświadczenie było ze Spice Girls. Podobnie jak wiele dziewczyn tam, moi przyjaciele i ja stworzyliśmy własny Spice Girls. Zrobiliśmy własne wersje utworów a cappela i nawet miałam sukienkę Union Flag jak Geri kiedy była sławna.
Moje pierwsze prawdziwe „o mój boże” wydarzyło się z muzyką kiedy udałam się do poradzieckiej Rosji, gdy miałam 14 lat. Miałam 10 dolarów i wydałam je na nielegalne płyty CD, kosztowały dolara za sztukę. Kupiłam już dziewięć i potrzebowałam jeszcze jedną więcej, wiec powiedziałam do faceta, żeby dał mi coś dobrego. On dał mi najlepszą Bjork. Nigdy nie słyszałam jej wcześniej, więc ja na to „ok”. Ale kiedy wróciłam do domu i włączyłam ją, zmieniło to całe moje życie na zawsze. To było tak nieziemskie, tak piękne i tak potężne, czuła  muzykę, nigdy wcześniej nie czułam czegoś tak. Nagle, nie chodziło o gwiazdę pop  z telewizji z fajnymi strojami- to stało się zrobieniem czegoś, czym ktoś dotyka naprawdę życia.
Jakich innych muzyków podziwiasz?
Jestem ogromną fanką artystki, która może produkować własną muzykę jak Bjork i Imogen Heap. Jednym z moim celów jest zostanie zabójczym producentem i myślę, że to jest tak uprawnieniem do listy obserwowanych kobiet robiących wszystko samodzielnie. Kiedy Imagen wygrała Grammy dla producentów to  jest prawdziwa kobieca zachęta dla mnie.
Zazwyczaj słucham więcej alternatywnych rzeczy takich jak Sigur Ros, Radiohead, Placebo, Mew itp., ale kocham ludzi z POP także Jestem ogromną fanką Eminema, myślę, że jest geniuszem. Bardzo lubię piosenki Taylor Swift i lubię koncepcyjne cele nowych materiałów Katy Perry i Lady Gagi. Dość dużo, podziwiam wszystkich, których głos był słyszany w jakiś sposób, bo wiem jak jest trudno.  
Jestem także zainteresowana w równym stopniu producentami, ponieważ istnieje bardzo niewielu artystów pop, którzy byliby w stanie stworzyć dźwięk bez ogromnych producentów  z ich projektem. To jest fascynujące dla mnie. Ja po prostu lubię oglądać, gdzie będą haki, jakie będą stosowane, jakie tempo, jakie akordy będą ludzie brali pod uwagę. To jest jak nauka. Ja pracuję z wielkim talentem do produkowania jak Stereotypes, Jean Baptiste i zespołem Josha Abrahama i Oligee na mój nowy album i jest to bardzo inspirujące.
Pochodzisz z Estonii. Czy przejście do Ameryki było trudne dla Ciebie?
Pierwsze lata były bardzo trudne. Przeprowadziłam się tutaj na moje 20-ste urodziny z dwoma dużymi walizkami z kilkoma świecznikami, kocem i miałam zupełnie inną wizję tego co miało tutaj być. Jestem z bardzo małego miejsca, więc trochę czasu zajęło mi dostosowanie się do takich rzeczy jak ruch i hałas miejski. Znalazłam to szczególnie w  byciu w Los Angeles, gdzie wszystko wydaje się możliwe, ale czasami nie wiem od czego zacząć i komu zaufać- to jest tak różne od tego skąd jestem. Czasami czułam się zagubiona i samotna w tym czasie, ale potem przypominałam sobie, dlaczego tu przyjechałam, i udało mi się skupić i wykorzystać całą energię i kolory i wymiary w USA.
Twoje pisanie utworów wydaje się być na ciemnej stronie. Co inspiruje Ciebie do pisania?
Kiedyś wykorzystywała ciemną stronę, ale nie więcej. Kiedyś pisałam dużo z mojego punktu widzenia, ale teraz jestem zafascynowana wchodzeniem w ciała innych ludzi.. próbuję chodzić z dookoła otwartymi oczami i oglądać co ludzie czują i myślą- co jest częstotliwe, jak mogę dotknąć wszystkich?  Potem ja rozpoczynałam poza moją głową, pisanie utworów i tak dużo zabawy. Zawsze noszę notebooka przy sobie. Mam te okresy, które mają różne nazwy. Po pierwsze, wnoszę, potem zamykam się w moim domowym studiu. To tam rozmyślam nad tym, odsuwam się od świata i piszę piosenki, które potrzebuję napisać. Czasami piszę pięć utworów dziennie do jednej koncepcji, dopóki nie czuję się jakbym dostała to co chciałam.
Jesteś zainteresowana alternatywnymi metodami leczenia, jak kryształy i palenie szałwii. Czy możesz wyjaśnić, dlaczego te metody są tak korzystne dla zdrowia?
Studiowałam medycynę naturalną i uzdrowienia kiedy byłam nastolatką. To jest ogromna część mojej muzyki i także zwracam baczną uwagę na częstotliwość, kolory i symbole jakie mogę wykorzystywać w mojej muzyce. Ja lubię mieszać pop z jakimiś magicznymi rzeczami, o których będę mówiła więcej  w wywiadach wkrótce.

Powiedziałaś „My wszyscy jesteśmy Moon Children”. Czy możesz wyjaśnić co „moon child” oznacza dla Ciebie?
Moon Child jest to ktoś , kto wierzy w Uczciwość, Miłość I Zjednoczenie. Ja rozpoczęłam tą wspólnotę cztery lata temu i my rozwijamy się i ewoluujemy  od tamtego czasu razem. Utrzymujemy kontakt online, omawiamy wszystko i wszyscy próbujemy pomóc innym w każdy sposób w jaki możemy.
Malujemy na sobie trzy punkty, więc zawsze pamiętamy o trzech ważnych rzeczach:
Integrity- kiedy ktoś ma własną drogę i podąża za własną prawdą, to wtedy ktoś może być naprawdę szczęśliwy.
Love- kiedy czuje się spełniony, może poczuć prawdziwą miłość. Miłość zaczyna się od miłości do samego siebie. Jeśli pokochasz siebie, możesz kochać prawdziwe innych.
Unity- Pamiętając, że my jesteśmy całością, a każdy jest częścią układanki  ważnej i równej.
Podkreślam , że wiele w  Moon Child nie chodzi o perfekcję. Chodzi o bycie najlepszym, że ty możesz być i z pełną odpowiedzialnością ze swoją rzeczywistością. Zrozumiałe, że twoje myśli, słowa i czyny tworzą całe twoje życie. Jesteśmy ludźmi, popełniamy błędy, ale starajmy się dowiedzieć jak idziemy, przechodzić obok ciosów i  tworzyć pozytywny świat wokół nas.  
Masz sexy gotyczny estetyzm. Skąd pochodzi twoje poczucie sensu mody?
Dla mnie moda to nie tylko ubieranie się, ale przedłużenie tego kim jestem. Pochodzę z kultury bardziej restrykcyjnej i możesz to widzieć w stroju sukienkach, w gotyckim estetyzmie. Zawsze tęskniłam za słodkimi rzeczami, choć tak jest dlaczego jestem tak że zainteresowana i próbuję włączyć coś jak niewinność dziecięcia, element „Lolity”. Chciałabym umieścić skrajności razem- coś pięknego lub coś niewinnego w połączeniu z czymś naprawdę ciemnym.

Jeśli mogłabyś współpracować z jakimś artystą, żyjącym lub martwym, kto to byłby i dlaczego?
Imogen Heap będzie wysoko zawsze na mojej liście z powodów, o których wspominałam wcześniej, jak i Thom Yorke, ponieważ jest prawdziwym geniuszem. Również niesamowita była by praca z Eminemem, bo to kolejny szalony talent, szanuję go bardzo. Wśród artystów nieżyjących chciałabym mieć lampkę wina z Mozartem i dostać się do studia z Kurtem Cobainem.

Źródło: PopEater

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Blog Archive

About Me

Kerli Poland
Witaj na stronie Pierwszego Oficjalnego Fan Klubu Kerli w Polsce. Strona została stworzona z myślą o jej wyjątkowych i wiernych fanach. Tylko tutaj znajdziesz ekskluzywne informacje dotyczące Kerli. Życzę miłego pobytu na stronie KerliPoland Start: 16 sierpnia 2009 Start bloga: 07 stycznia 2012 Przewodnicząca: Natalia CONTACT/KONTAKT: kerlikoivpoland@gmail.com FIRST OFFICIAL FAN CLUB KERLI POLAND This is merely a fansite, we don't nor do we know anyone with contact with KERLI. All images, information and other items are copyrighted by their rightful owners.
Wyświetl mój pełny profil