BUBBLE GOTH JUŻ WKRÓTCE

 

Kerli podzieliła się z nami informacją na temat premiery pierwszego singla promującego nowy album. Wyjaśniła także dlaczego tak długo trwa wydanie nowego utworu:

„Dobre rzeczy wymagają czasu. Jestem TAK szczęśliwa, my nie uwolniliśmy pierwszego singla w wytwórni , który początkowo miał wyjść w lipcu. To było k**** do d***. Ja płakałam każdej nocy i walczyłam ponowni o to. Ja chciałam produkować to, pracować i miałam chore traktowanie, ale to było tylko tyle…nic specjalnego…”

„Pierwszy singiel w tym roku. Prawdopodobnie w połowie listopada. Praca przez cały dzień ”

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

Kerli Poland
Witaj na stronie Pierwszego Oficjalnego Fan Klubu Kerli w Polsce. Strona została stworzona z myślą o jej wyjątkowych i wiernych fanach. Tylko tutaj znajdziesz ekskluzywne informacje dotyczące Kerli. Życzę miłego pobytu na stronie KerliPoland Start: 16 sierpnia 2009 Start bloga: 07 stycznia 2012 Przewodnicząca: Natalia CONTACT/KONTAKT: kerlikoivpoland@gmail.com FIRST OFFICIAL FAN CLUB KERLI POLAND This is merely a fansite, we don't nor do we know anyone with contact with KERLI. All images, information and other items are copyrighted by their rightful owners.
Wyświetl mój pełny profil